torsdag 12 juni 2008

Midsommar!

Nu är det snart dags för Sex and the City filmens premiär i Sverige....nästa helg smäller det av, då är det jag som är där och tittar.

Midsommar är det också dags för med nypotatis, gräddfil, gräslök och som barnsliga jag gillar köttbullar till det och inte sill. Vad ska ni ha på er på midsommar? Är det fint väder så är mitt tips, satsa på långklänningen, tänkte själv gå och köpa mig en faktiskt H&M har många fina till bra priser så ta er en titt in där om ni har problem med att hitta något bra. Klänningen här nedanför kommer från http://www.hm.com/ och kostar 398 kr. Mycket enkel och fin! Sätt gärna ett par sjyssta "jesus sandaler" till.




Nu är det snart sommarlov, sista tentan imorgon...så skönt ska det bli! Sen tänkte jag i sommar ta tag lite grann i min musikkarriär...hehe hur låter det? kan göra lite reklam för mig själv redan nu....http://www.myspace.com/evakatrinemusic gå in och lyssna och se vad ni tycker....där finns också foto på mig där jag bär en underbar Hunky Dory klänning från Donna i Kristianstad.
Mycket bra affär, besök den om ni någon gång åker till Skåne.

Ha det underbart! // Eva

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiskt fin klänning och vilken färg!

Anonym sa...

Jag har gjort ett litet inlägg till dig på min blogg.. Måste ju göra reklam för dig så du blir känd, så vi kan flytta till USA och shoppa, visst? :)

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista