tisdag 15 juli 2008

Matcha som Ashley Tisdale

Helt klockren look bar Ashley Tisdale häromdagen bara för att köpa sig sitt kaffe. Helt rätt att inte gå och handla i sin mjukisdress. Pennkjol är enligt mig bland det snyggare som finns, gärna en hög. Kommer bli mycket sådana för min del i Höst på min praktik på Houdini Sportswear. När hon sätter ett enkelt linne till så ser det inte överdrivet uppklätt ut vilket är helt rätt.

Vill ni se ut som Ashley så har jag valt ut några underbara plagg från http://www.asos.com/ som matchar hennes stil.

Linne 77 kr, pennkjol med lång dragkedja 388 kr och skor 583 kr.


En snygg look som går till allt för priset av 1048 kr!

// Eva



2 kommentarer:

Anonym sa...

väldigt fina skor :) ta gärna en titt i min blogg om du vill :P

Unknown sa...


Banyak diantara kita yang mungkin sudah tahu bahwa penyakit ini memalukan dan bisa membuat penderitanya menjadi frustasi Penderita kadang merasa enggan melakukan pemeriksaan karena Mereka dapat muncul secara sendiri-sendiri atau berkelompok. kutil dapat muncul pada rektum dan daerah sekitarnya.membayangkan dokter yang akan melihat organ kelaminya Tapi ingatlah bahwa faktor malu itu yang bisa menjadikankan penyakit anda ini semakin lebih serius. Misalnya dengan munculnya rasa gatal-gatal pada daerah yang terinfeksi.

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista