fredag 2 maj 2008

Long time no see

Jaha, då har man kommit igång med träningen inför sommaren, som vanligt ungefär ett halvår försent... Men men, bättre sent än aldrig ;) Jag har faktiskt kommit ett steg längre än vanligt denna gången, har skaffat en personlig tränare och det känns jättebra! 

Freddie som han heter har lagt upp ett personligt anpassat tränings-schema till mig där jag förutom "vardagsmotionen" ska släpa mig in till gymmet minst tre gånger i veckan. Har dessuton försökt att motivera mig ännu mera genom att klippa ut en bild på Fergie - hade tänkt se ut som henne om ett år... Får väl sätta upp den på kylen eller nåt så jag inte faller tillbaka i gamla skåp-ätar-vanor.



Imorgon bär det av till Kristianstad, först lite shopping och sen en skön helg med familjen (kanske lite fest oxå)

Ha en bra kväll och se till att lyxa till det lite extra!

/Anna

1 kommentar:

Unknown sa...


Banyak diantara kita yang mungkin sudah tahu bahwa penyakit ini memalukan dan bisa membuat penderitanya menjadi frustasi Penderita kadang merasa enggan melakukan pemeriksaan karena Mereka dapat muncul secara sendiri-sendiri atau berkelompok. kutil dapat muncul pada rektum dan daerah sekitarnya.membayangkan dokter yang akan melihat organ kelaminya Tapi ingatlah bahwa faktor malu itu yang bisa menjadikankan penyakit anda ini semakin lebih serius. Misalnya dengan munculnya rasa gatal-gatal pada daerah yang terinfeksi.

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista