söndag 27 april 2008

Nya skor = ont

Ja nya skor köpte jag igår, ett par wash and go på Johanssons, sådana som jag länge velat ha men ändå valt att köpa de där andra fin skorna istället, men nu tänkte jag...fotriktiga skor...hehe det slutade med världens blåsor och jag fick gå och köpa ett par flip flop, dock väldigt fina men ja.


Gör inte som jag när ni köpt nya skor, va smarta och gå in dem! Jag kommer inte att kunna använda dem nu på ett par dagar vilket är synd.


Men de vita skorna, hur ont de än gör så jävlar va snygga dem är, det är ett måste för alla att i vår äga ett par, finns i massor av olika färger....finns ett par gula på Åhlens City för bara 199 kr, mycket fina, funderar på att investera i dem också när mina fötter läkt :)
Tänkte ge er ett snabbt filmtips inför söndags kvällen och det är Pretty Woman, såg den innan idag, vilken underbar film det är, man kan inte se den för många gånger. Avundsjuk på snygga Julia Roberts som går och shoppar på Rodeo Drive, sedan är det ju bara ögongodis att få titta på Richard Gere :)
Ha det bäst! Kram Eva

1 kommentar:

Unknown sa...


Banyak diantara kita yang mungkin sudah tahu bahwa penyakit ini memalukan dan bisa membuat penderitanya menjadi frustasi Penderita kadang merasa enggan melakukan pemeriksaan karena Mereka dapat muncul secara sendiri-sendiri atau berkelompok. kutil dapat muncul pada rektum dan daerah sekitarnya.membayangkan dokter yang akan melihat organ kelaminya Tapi ingatlah bahwa faktor malu itu yang bisa menjadikankan penyakit anda ini semakin lebih serius. Misalnya dengan munculnya rasa gatal-gatal pada daerah yang terinfeksi.

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista