torsdag 24 april 2008

Film tips!

Jag tänkte faktiskt att jag skulle ge er ett litet film tips idag :) Som ni kan ta och titta på under helgens mys.


Jag är ett stort fan av kostymfilmer speciellt Jane Austen :) Så därför är mitt tips till er...den underbara och senaste versionen som kom ut 2005, Pride and Prejudice med Kiera Knigthley. Stolthet och fördom på svenska. Helt suverän film, tror att alla tjejer som sett filmen blir lite små förtjusta i Mr Darcy, det blev ialla fall jag. Har nog sett den 100 gånger, behöver du gråta titta på den, behöver du skratta så titta på den...behöver du känna den där underbara kärleks känslan inom dig?, titta på den.

Så hyr eller köp Pride and Prejudice, den finns att köpa på http://www.cdon.com/ för 139 kr.
Kram Eva

2 kommentarer:

Anonym sa...

äslkar filmen pride and predjudice. verkligen en sånn man kan se flera gånger om :D

Unknown sa...


Banyak diantara kita yang mungkin sudah tahu bahwa penyakit ini memalukan dan bisa membuat penderitanya menjadi frustasi Penderita kadang merasa enggan melakukan pemeriksaan karena Mereka dapat muncul secara sendiri-sendiri atau berkelompok. kutil dapat muncul pada rektum dan daerah sekitarnya.membayangkan dokter yang akan melihat organ kelaminya Tapi ingatlah bahwa faktor malu itu yang bisa menjadikankan penyakit anda ini semakin lebih serius. Misalnya dengan munculnya rasa gatal-gatal pada daerah yang terinfeksi.

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista