måndag 14 april 2008

Victoria Beckham

http://www.aftonbladet.se/sofismode/article2250689.ab

Vad ni än må tro så tror jag inte att Victoria Beckhams tid som designer är över, för vad jag har hört så skulle hon gå tillsammans med en topp designer "hemlis" och designa klänningar för över 25 000 kr st....det låter ju inte som att hennes tid är över.

Även om DVB Denim som är hennes egna märke blir "dumpat" av många butiker så är det fortfarande ett älskat märke, men självklart så måste hon ju marknadsföra sig mycket bättre än vad hon gjort på sista tiden.

Som stilikon i sig så tycker jag att Victoria Beckham är grym, självklart så bär hon otroligt misslyckade klädval ibland, men oftast så gör hon otroliga hitar.

Här är några av mina favorit outfits som Victoria burit...är helt kär i den beiga klänningen.

På nästan alla foton som man ser på Victoria Beckham så kan du se henne med en Hermes väska i nya färger....mitt tips är då gillar du dem så gå in på www.bagdo.com och beställ en därifrån, jättebra precis speciellt när dollarn är så låg :)
God kväll :)// Eva

3 kommentarer:

Anonym sa...

kan ni inte tipsa om lite shyssta vårjackor? Behöver lite inspiration.

Anonym sa...

maila när du får väskan . om det är en äkta eller fejk är du snäll =)

Anonym sa...

"salsagumman_@hotmail.com"

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista