söndag 6 april 2008

Bröllop i helgen :)

Jay-Z och Beyonce har gift sig, underbart kul tycker jag :) väldigt sött par. Men jag tycker att det är kul med bröllop :) och sen festerna efteråt hehe! Men om ni vill titta på fina bröllopsklänningar gå då in på http://www.verawang.com/, min favvo sida när det kommer till sånt, hoppas jag kan köpa där ifrån när det är min tur :) det är ju min dröm.

Sen får man ju inte glömma att Hanna Graaf gifte sig igår nere i en kyrka i skånska österlen. Grattis, synd bara att ni fick det lite regningt!

Nej men tillbaka till det amerikanska bröllopet som ägne rum i New York, där var ju många kändis gäster b.la Gwyneth Paltrow och jag bara måste visa er vilken fin klänning hon hade på sig hmmm men får man bära vitt när man inte är bruden själv?!



http://www.veckorevyn.com/mode/ebbas-blogg/2008/04/06/brollopsklader/index.xml#comments

2 kommentarer:

Anonym sa...

Deras tema för bröllopet var "vitt" hörde jag. så det var nog därför :) Puss Milla

Unknown sa...


Banyak diantara kita yang mungkin sudah tahu bahwa penyakit ini memalukan dan bisa membuat penderitanya menjadi frustasi Penderita kadang merasa enggan melakukan pemeriksaan karena Mereka dapat muncul secara sendiri-sendiri atau berkelompok. kutil dapat muncul pada rektum dan daerah sekitarnya.membayangkan dokter yang akan melihat organ kelaminya Tapi ingatlah bahwa faktor malu itu yang bisa menjadikankan penyakit anda ini semakin lebih serius. Misalnya dengan munculnya rasa gatal-gatal pada daerah yang terinfeksi.

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista