onsdag 9 april 2008

Sjung om studentens lyckliga dar.....

Vi går mot student tider, många har säkert inköpt allt som behövs för att göra en lyckad student. Men för er som inte har, jag vet att det går så otroligt mycket pengar på allt runt omkring som tex. balklänningen, studentmössan, inträden osv. men din outfit som du ska ha på student dagen då du får ta emot dina betyg behöver inte vara så dyr. Då kan få så otroligt mycket snyggt för en nätt summa. Jag personligen tycker att det är väldigt tråkigt med helvitt och att det är väldigt kul när man bryter av med någon cool färg, på min student hade jag ett par vita linne byxor och en turkos tunika....vilket jag måste säga blev en hit.

Men en vit klänning är hur vackert som helst men sätt då till en röd sko och en röd väska....något som gör det lite mera spännande. Jag har tagit fram lite olika förslag på snygga student kläder som sedan kan användas på sommaren också för under 200- lappen :) trevligt va?! Allt har jag hämtat från http://www.hm.com/


Glad student :) Eva

1 kommentar:

Unknown sa...


Banyak diantara kita yang mungkin sudah tahu bahwa penyakit ini memalukan dan bisa membuat penderitanya menjadi frustasi Penderita kadang merasa enggan melakukan pemeriksaan karena Mereka dapat muncul secara sendiri-sendiri atau berkelompok. kutil dapat muncul pada rektum dan daerah sekitarnya.membayangkan dokter yang akan melihat organ kelaminya Tapi ingatlah bahwa faktor malu itu yang bisa menjadikankan penyakit anda ini semakin lebih serius. Misalnya dengan munculnya rasa gatal-gatal pada daerah yang terinfeksi.

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista