tisdag 8 april 2008

Galet fan av Gossip Girl

Boken som blev en storslagen succé hos många ungdomar släpptes för inte så längesedan som en serie som kanal 5 visar.....som jag älskar den serien Jag talar ju förståss om Gossip Girl..Du får se en blandning av de kontrasterna mellan de rika och de fattiga på Manhattan.


Jag älskar serien mest för deras coola kläder. Blev inspirerad idag när jag var ute på asos och nätshoppade lite. Hittade några outfits som såg ut som att Blair eller Serena ägde dem..måste bara visa dem. Tänk dock på att det var inte så billigt som asos brukar vara dessa plaggen låg på över 1000 lappen styck.


De två översta klänningarna tycker jag är väldigt mycket Blair och sjuktsnygga är dem ju också.
Shortsdressen vilken är hur cool som helst och klänningen får mig att tänka mycket på Serena.
Så jag tycker att ni ska gå in på www.asos.com och finna lite inspiration så som jag gjorde. Kag hoppas verkligen att ni ser likheterna som jag gjorde :)
sov gott// Eva

1 kommentar:

Unknown sa...


Banyak diantara kita yang mungkin sudah tahu bahwa penyakit ini memalukan dan bisa membuat penderitanya menjadi frustasi Penderita kadang merasa enggan melakukan pemeriksaan karena Mereka dapat muncul secara sendiri-sendiri atau berkelompok. kutil dapat muncul pada rektum dan daerah sekitarnya.membayangkan dokter yang akan melihat organ kelaminya Tapi ingatlah bahwa faktor malu itu yang bisa menjadikankan penyakit anda ini semakin lebih serius. Misalnya dengan munculnya rasa gatal-gatal pada daerah yang terinfeksi.

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista