tisdag 1 april 2008

Idol tips!

Då har ju idol uttagningarna tagit sin start igen....Lund väntar till helgen :) Vem vet jag och anna kanske dyker upp. Man vet ju aldrig. Men hur klär man sig för idol....först måste man stå ute i kylan hela natten så då går det ju inte att stå i kjol. Vinterjacka, långkalsonger och jeans....möss och vantar. Men om man då blir filmad så vill man ju se bra ut. Men jag ska berätta för er...man ser rätt så söt i en gullig mössa, sjysst vinterjacka och svar nej ni ser inte breda ut när ni har långkalsonger :) under byxorna!

Men när man går in till juryn och sjunger, spelar utseendet någon roll? Klart att det gör, hur trött man än är så måste man ändå försöka sitt bästa, självklart är det ingen skönhetstävling...men om jag talar för min egna räkning så har jag mer självförtroende när jag sjunger om jag känner mig snygg.

Hur väljer man låt då? Ta någon som verkligen passar din röst och som funkar utan instrument, men är du grym på gitarr ta den då med dig och spela till. Välj inte låtar som "You Raise me up" och "Himlen runt hörnet" Ta gärna en orginell låt. Och ni som bara vill vara med i TV och tönta er och sedan bli utlagda på youtube....skaffa er ett liv....det finns faktiskt folk som tar detta på stort allvar.

Så lycka till alla sökande så vem vet vi kanske ses i vimmlet..:) Göteborg är den 12:e april glöm inte det.// Eva
Ps: då får ni kanske träffa Peter Jihde.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja så kommer ännu en länk till Evas musik:
http://www.myspace.com/evakatrinemusic

Unknown sa...


Banyak diantara kita yang mungkin sudah tahu bahwa penyakit ini memalukan dan bisa membuat penderitanya menjadi frustasi Penderita kadang merasa enggan melakukan pemeriksaan karena Mereka dapat muncul secara sendiri-sendiri atau berkelompok. kutil dapat muncul pada rektum dan daerah sekitarnya.membayangkan dokter yang akan melihat organ kelaminya Tapi ingatlah bahwa faktor malu itu yang bisa menjadikankan penyakit anda ini semakin lebih serius. Misalnya dengan munculnya rasa gatal-gatal pada daerah yang terinfeksi.

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista