torsdag 3 april 2008

Ny designer för H&M!!!!

Alla har vi väl hängt på H&Ms dörrar när det var dags för de olika designerna som de storsatsat på att visa sin H&M kollektion. Vår egna Karl Lagerfeld, Cavalli, Stella McCartney och Viktor & Rolf är ju dem designers som har gjort olika kollektioner för H&M redan. Vilket jag tycker är ett otroligt stort lyft för H&M för det känns mer exklusivt på något sätt.

I november i år så är det dags för nästa designer kollektion att släppas, då kan jag tänka mig att det är många som kommer köa utan för H&M butikerna så tidigt som möjligt för att få ett exklusivt plagg i rätt storlek. Nu är det dags för det Japanska modehuset Comme des Garçons, många vet kanske inte vad det är för märke men jag tycker ändå att det känns väldigt exklusivt för länder som Japan och Kina är ju så stora i modevärlden.

Läs mer om märket och om H&Ms satsning :

// Eva

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vilken ska jag välja...hmmm kanske något underliga kläder i min smak.

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista