lördag 10 april 2010

Så olika!

I morse var jag uppe och tränade på min nya crosstrainer och grönsaksoppan kokar nu så den hinner att dra sig till ikväll och få god smak. Beach 2010 here I come.

Kanske ser ni mig i den här från Victoria´s Secret

http://www.victoriassecret.com/- titta in här för att se lite annat smått och gott!

Filmtips




Har varit lite krasslig i veckan och då hyrde jag en film som jag tycker att ni alla ska se. Helena Bergströms andra film Så olika, den var otroligt bra, många stora svenska namn som Rolf Lassgård, Richard Wolf och ni får också se lite av Arvingarna i den.

Filmen handlar om två systrar och hur olika skildringar de har i sitt liv och hur olika man kan vara men ändå lika. En mycket bra film, en sån som man sitter med ett stort leende av i slutet. Jag tycker att Helena har lyckats med båda sina filmer som hon regisserat, första filmen var ju Se upp för dårarna. Hyr den ikväll!

3 kommentarer:

Ingela sa...

Jadu hade ju varit på plats med en go film... men du kanske är jag blind men vad heter den? Kram mamma

Ingela sa...

Aha! Så olika?

Unknown sa...


Banyak diantara kita yang mungkin sudah tahu bahwa penyakit ini memalukan dan bisa membuat penderitanya menjadi frustasi Penderita kadang merasa enggan melakukan pemeriksaan karena Mereka dapat muncul secara sendiri-sendiri atau berkelompok. kutil dapat muncul pada rektum dan daerah sekitarnya.membayangkan dokter yang akan melihat organ kelaminya Tapi ingatlah bahwa faktor malu itu yang bisa menjadikankan penyakit anda ini semakin lebih serius. Misalnya dengan munculnya rasa gatal-gatal pada daerah yang terinfeksi.

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista