torsdag 8 april 2010

Våren är här!



Våren är äntligen här och nu förhoppningsvis till att stanna så att vi slipper fler snöoväder.

I vår och sommar kommer jag att bära som vanligt älskade ballerinaskor i alla fäger och mönster. Blommiga klänningar, seglarmönster. Och skifta skinnjackan och trenchcoaten för vilken dag jag bäst tycker att det passar min outfit.
Jag gjorde en riktig tur på Zara i förra veckan, ojoj jag fick inte nog och ville inte ens kolla när dem skulle dra kortet, men jag kom iväg med ett par kilklacks skor ( alla måste ha ett par i år), blus, klänning och en treanchcoat. Bilder får ni se när jag hittar min datorsladd.

Min mamma har en väldigt flickig och gullig stil i sig och är nästan kär i sin fina julklapp hon fick av pappa i år, en underbart fin odd molly klänning http://oddmolly.com/ här kan ni titta på deras senaste kollektion. Odd mollys grundare var uteliggare och tog sig upp och skapade ett av Sveriges stösta märken. Det visar ju att alla kan lyckas här i världen med det man vill. Bilden du ser hr ovan är ju faktiskt något som jag skulle kunna tänka mig i vår, till ett par snygga tighta jeans, svart skinnjacka och sen coola solglajjor.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Ingela sa...

Härligt Eva-Katrine!

Tillbaka mer än för ett gästspel får vi hoppas. Ja jag gillar din smak, den där bosen bara skriker Eva-Katrine.

Jag har idag funnit en sladd i datorlådan... kan det vara den kanske en liten fattning (cirkus 5 mm) ska nog sitta fast i ev. en kamera eller en mobil?den andre änden i datorn? Kan ju vara pappas vi får kolla i kväll.
Fint inlägg!
Kram mamma

Ingela sa...

Inte bosen, blusen ska det vara så klart!

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista