söndag 11 april 2010

Smoothie + träning

Nu har jag precis varit duktig och tränat på min nya fina crosstrainer, är ju ett måste att utnyttja den. Tänker inte lägga upp en bild på mig försen om jag ser att det ger något resultat. Haha. Nu ska jag dricka en nyttig smoothie på jordgubbar, banan och lite mjölk. Mycket nyttigt där =)
Fast min är inte lika festlig som på bilden nedan men säkert lika god.



Igår var jag på bio och såg filmen Flickan från Ovan, gud va bra den var. Fällde en hel del tårar, ni kommer nog alla att älska den!

Ha det bra!

2 kommentarer:

Ingela sa...

Go girl!

Ser gott ut. Känner att jag borde ha haft dig här för att konkret inspirera en trögstartad mamma! Tack för att du du inspirerar med teorin... det ser gott ut!

Nej,, nu hoppas jag att du snart får mer kommentarer än mina ;-)

Unknown sa...


Banyak diantara kita yang mungkin sudah tahu bahwa penyakit ini memalukan dan bisa membuat penderitanya menjadi frustasi Penderita kadang merasa enggan melakukan pemeriksaan karena Mereka dapat muncul secara sendiri-sendiri atau berkelompok. kutil dapat muncul pada rektum dan daerah sekitarnya.membayangkan dokter yang akan melihat organ kelaminya Tapi ingatlah bahwa faktor malu itu yang bisa menjadikankan penyakit anda ini semakin lebih serius. Misalnya dengan munculnya rasa gatal-gatal pada daerah yang terinfeksi.

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista