lördag 17 april 2010

Sommar tips!






Jag längtar galet mycket efter sommaren och hoppas på att det blir en fin sommar så man får ha på sig flickiga och söta klänningar. På hösten och vintern är det väldigt mycket jeans och byxor som gör att man kanske inte alltid känner sig så flickig och söt som man vill. Så jag brukar slå på stort på sommaren. Kjolar, klänningar, fina linnen, blommiga blusar. Här ovanför ser ni 3 stycken klänningar från H&M som jag tycker är otroligt fina. Köpte en liknande som nr 1 från Zara, seglarmodet är ju alltid omtyckt på sommaren. Klänningen kostar 199 kr. Nr är en fin klänning som man kan ha när det är dags för en mysig utflykt, kanske ner till Österlen. En troligt skönklänning. Den kostar bara 99 kr. Nr 3 en lite finare klänning som jag hade haft på kvällen till en Blazer, på sommaren sitter man gärna ute länge kanske på en trevlig restaurang. Tips sätt er på Åmunds i Åhus och ät något gott, de är kända för sina ribs, kanske inte min favorit, men det finns massa gott där. Klänning nr 3 kostar 299 kr. Tänkt på att ha fina kilklacksskor till, eller en gullig ballerina om man tycker att det är skönare med en låg sko.
Ha det bra!

2 kommentarer:

Ingela sa...

Hallau tjejen! Ja, nog hör jag hur du börjar längta hem till Skåne. Men passa på att njuta det som bjuds i storstan! Till sommaren blir det många goa utfärder till de där små smultronställena du längtar efter! Passa på att åka ut i den fina skärgården, allsång på skansen, rikt kör- och nöjesliv. Fräscha prisvärda kläder... vet du jag hittade igår en hyfsad tweedkavaj som jag har haft och som säkert passar dig om du nu vill ha den. Nu kommer syskonen upp och hälsar på nästa helg hoppas att ni får skoj!

Kram Mamma

Unknown sa...


Banyak diantara kita yang mungkin sudah tahu bahwa penyakit ini memalukan dan bisa membuat penderitanya menjadi frustasi Penderita kadang merasa enggan melakukan pemeriksaan karena Mereka dapat muncul secara sendiri-sendiri atau berkelompok. kutil dapat muncul pada rektum dan daerah sekitarnya.membayangkan dokter yang akan melihat organ kelaminya Tapi ingatlah bahwa faktor malu itu yang bisa menjadikankan penyakit anda ini semakin lebih serius. Misalnya dengan munculnya rasa gatal-gatal pada daerah yang terinfeksi.

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista