söndag 30 mars 2008

Motormässan

Den lilla röda från Ferarri.


Ett hett tips för alla som sitter och funderar på vad de ska hitta på idag! Igår spenderade jag ett par timmar på Motormässan i Malmö för att kolla in lite schyssta bilar vilket faktiskt var riktigt kul. Det fanns en hel del godbitar där, både för den riktigt stora pålnboken och för den lite mer normalfyllda kanske :) Bilarna från Ferarri imponerade stort!!


På mässan visas allt från fartfyllda bilar till båtar och motorcyklar det vill säga allt för den fart och designintresserade. Jag fick en positiv chock av FIAT och deras riktigt fina - lite retroinspirerade modell Fiat 500. I Malmö kan man provköra och kolla in denna bilen lite närmare på http://www.autoduo.se/


Så mitt tips till er är alltså att bjuda med pojkvännen eller ta en liten tur på egen hand till Malmömässan idag innan klockan 18 och kolla in lite snygga bilar, jag lovar att det kommer att vara uppskattat!!
Kolla info på: Motormässan
//Anna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du, ska det va som shoppingbil eller? Helt klart ögongodis, en annan får nöja mig med Ahlgrens bilar...

Anonym sa...

Jo, skulle inte ha något emot att glida upp för Beverly Drive i den röda Ferarrin ;)

Anonym sa...

Ja kostar kostar ingenting...

Anonym sa...

Önskar kostar ingenting så klart ska det vara

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista