måndag 24 mars 2008

Trendsäker Rihanna!

Jag skulle vilja ha den blå kläningen som Rihanna har på sig och jag håller helt med Sofie om att Rihanna är otroligt trendsäker. Vilken tycker ni är snyggast? Jag tycker att den Blå klänningen är helt rätt för en stor gala, klänningen bar hon ju på årets Grammy gala. Den silvriga Dolce & Gabbana klänningen skulle jag lätt kunna ha på mig en kväll ute på "Diamond dogs" i Göteborg. Underbar lila kläning som verkligen klär Rihanna, om ni går in på sofies mode och läser artikeln så får ni också se att hon hade ett par underbara silvriga Louboutins skor till.

http://www.aftonbladet.se/sofismode/mode/article2026267.ab

www.christianlouboutin.fr Gå in och titta på hans underbara!
Vi ses // Eva

Inga kommentarer:

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista