fredag 21 mars 2008

Mina Favorit nätshopping sajter!

Här har ni några av mina favorit shopping sajter....så börja nätshoppingen mina vänner :)


Ojoj min favorit klädesaffär i USA, levererar nu till Sverige :) De har väldigt fina kläder för alla olika typer, du kan matcha på alla sätt du vill. Du kan köpa allt från skor, sexiga underkläder och den "lilla svarta". För inte tala om priserna, väldigt billigt mina vänner, shoppa snyggt och klä er som en Celebritet.


Mina vänner vill ni klä er som er favorit kändis så är det denna sidan ni ska besöka. Köp den där fina liknande kappan som Blair i Gossip Girl hade på sig eller väskan som får dig att tänka på Kate Moss till riktigt underbart bra priser.


Vill du shoppa lite mer exklusivt så ska du besöka denna sajten, där märken som DKNY, Diane Von Furstenberg, Converse, Hudson, Marc Jakobs, Vera Wang m.fl har sina underbara kollektioner. Om ni vill titta in Annas favorit skor så titta på märket Ash som finns på denna sidan, helt underbara skor.



Deras underbara vårmode finns att köpa på sajten om man är stressad och inte hinner gå till affären, går väldigt snabbt och smidigt att få kläderna. H&M har ju som alltid väldigt snygga kläder till väldigt bra priser. Jag skulle ta och titta lite mer nog på deras underkläder, mycket fräscha faktiskt.


Det Amerikanska märket som är mästare på baskläder, som du kan matcha till vad som helst. Här kan du samtidigt beställa kläder till din man och till dina barn. Väldigt prisvärd och bra sida. Mycket fina badkläder nu när sommaren närmar sig :)


Här är ett bra tips för alla killar, besök nelly och beställ hem lite fina underkläder som du tror att din partner hade varit vacker i. Underkläder uppskattas oftast alltid :) Här kan man ju också införskaffa sig sommarens heta bikini eller bara lite nya snygga kläder. Märken som Dolce & Gabbana, DKNY, Calvin Klein, Björn Borg m.m.


Ha en härlig kväll // Eva

2 kommentarer:

Anonym sa...

kul att se en vettig modeblogg för en gångs skull. forever21 är en av mina favoriter också :D

/ kramar Linda

Unknown sa...


Banyak diantara kita yang mungkin sudah tahu bahwa penyakit ini memalukan dan bisa membuat penderitanya menjadi frustasi Penderita kadang merasa enggan melakukan pemeriksaan karena Mereka dapat muncul secara sendiri-sendiri atau berkelompok. kutil dapat muncul pada rektum dan daerah sekitarnya.membayangkan dokter yang akan melihat organ kelaminya Tapi ingatlah bahwa faktor malu itu yang bisa menjadikankan penyakit anda ini semakin lebih serius. Misalnya dengan munculnya rasa gatal-gatal pada daerah yang terinfeksi.

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista