söndag 23 mars 2008

En ballerina på väggen














Jaha, då var årets konstrunda avklarad. Det blev bara en snabbis i år men ändå hann jag hitta hur mycket som helst som gärna hade fått pryda mina väggar i Malmö! Dagen har varit riktigt fin i Åhus med sol nästan hela dagen, men sjukt kallt..


Tavlorna är akvareller målade av konstnären Pernilla Persson som jag seriöst funderar på att investera 3 500:- i, Vad tycker ni?

Det är riktigt svårt att veta vad man ska köpa för konst till hemmet, just nu så gapar mina vita väggar helt tomma och jag försöker verkligen hitta något fint som inte kommer ifrån Ikea ;) Vi får väl se vad det blir, I´ll keep you posted!
Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Hopp - här snubblar man över sina egna bilder :) Man blir nästan lite rörd...
Är du fortfarande intresserad? Kolla in min nya sida förresten! www.studio-pp.com Och...till årsskiftet flyttar jag in i min nya egna fina, FINA atelje i stan.
Ska bli fantastiskt kul och då är du hjärtligt välkommen!
Mvh,
Pernilla

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista