lördag 22 mars 2008

Påskaftons shopping

Idag blev det en tur på stan efter en underbart skön Helkropps massage med varm olja på Häsla & Helhet i Kristianstad. Det var gudomligt skönt att få slappna av och bara ta det lungt ibland. Det blev då en tur på Scorett i Kristianstad, ojojoj jag drunkande bland alla underbara vår skor som kommit in. Ni måste bara gå in dit nu när lönen kommer snart.

Den gråa skon med en hög klack är från Scoretts egna märke, mycket prisvärd. Skon i mitten är från Novita, väldigt fin och jag tycker det är något som alla borde ha till den vita klänningen frammåt våren. Den sista skon är min favorit från Tiamo, ojoj bara 399 kr helt underbar sko. Väldigt tjusig marinblå färg. Den ska jag köpa!!!


Söta, låga skor från Bronx. Består inte din garderob av ett par skor med öppen tå så är det något som måste köpas. Skorna fanns i färgerna gräddvit med silverblomma och svart med svartblomma.

Den bästa klädaffären i Kristianstad, Skåne är Ekbergs Women. De har märken som Ralph Lauren, Mulberry, Burberry, GANT m.m. Mycket trevlig och hjälpsam personal är ett stort plus. Idag föll jag för den här Bruuns Bazaar blusen, visst är den fin?! Den kostade ca: 1200 kr, vilket jag tycker är prisvärt för du kan ha den till lite vad som helst, den vita byxorna på sommaren eller under kavajen på våren och hösten.

Sådär ja nu hoppas jag att ni har fått lite tips och går in på Scorett där ni bor :) Jag får ju ta det nu när jag kommer hem till Göteborg.


Nu väntar Påskägget så får vi se vad man får för gott i det.



Glad Påsk// Eva

Inga kommentarer:

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista