tisdag 25 mars 2008

Klassiskt!





Något att tänka på när du ska beställa från internet eller shoppa direkt i handeln det är att försök sätta ihop en outfit som du verkligen tycker om och som du vill ha tillsammans, men samtidigt välja plagg som du kan ha till något annat som finns i din garderob. Här har jag valt ut en outfit som jag tycker är väldigt enkel och stilren. Jag kan lova dig att många i skolan eller på jobbet hade gett dig beröm för din outfit om du lägger ner energi och planering på den. Kläderna jag valt ut kommer från forever21.com. Tunikan kan du ha till jeans, kjol, kostymbyxor...you name it! Ett par stuprörsjeans med lite högre midja är ett måste i en komplett garderob. Eleganta ballerinaskor om man inte är den typen som gillar de söta, gulliga som säljs mycket nu så är detta en klassisk sko som passar till allt. Jag gillar att bryta mig loss lite där med så älskar jag brunt och svart ihop vilket många är tveksamma till men jag lovar er det är snyggt. Som jag hade satt det här skärpet till Outfiten jag valt ut medans många andra nog matchat skorna med ett svart skärp.


Hela outfiten ligger på ett pris på ca: 500 kr vilket är otroligt bra för allt du får men jag har sagt det innan och jag säger det igen http://www.forever21.com/ är kanske en av de bästa sajterna som finns.

Så börja nu shoppa mina vänner! // Eva

1 kommentar:

Unknown sa...


Banyak diantara kita yang mungkin sudah tahu bahwa penyakit ini memalukan dan bisa membuat penderitanya menjadi frustasi Penderita kadang merasa enggan melakukan pemeriksaan karena Mereka dapat muncul secara sendiri-sendiri atau berkelompok. kutil dapat muncul pada rektum dan daerah sekitarnya.membayangkan dokter yang akan melihat organ kelaminya Tapi ingatlah bahwa faktor malu itu yang bisa menjadikankan penyakit anda ini semakin lebih serius. Misalnya dengan munculnya rasa gatal-gatal pada daerah yang terinfeksi.

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista