onsdag 26 mars 2008

Sommarens badmode!!!

Visst börjar man längta efter sommaren nu, kunna ligga på stranden och njuta av solen, kanske läsa en bra bok eller spela volleyboll och sedan ta sig ett dopp. Men alla vill ju vara snygga för att gå på stranden, jag har börjat hård träning nu inför beachen 2008. Jag kan inte hjälpa er med att komma igång med er träning men det jag kan hjälpa er med det är att välja rätt outfit för stranden i sommar!

I år kan din bikini se ut hur du än vill, söt, sexig, gammeldags, sportig vad du är vill med enkla färgglada färger, prickigt, ranidigt eller kanske blommigt. Allstså kan du se ut hur du vill! Den bikinin som mest kommer pryda kvinnorna i sommar är den såkallade bandeau bikinin...helt enkelt en skitsnygg top. Här har jag några bikini alternativ som jag tycker att ni ska kolla in och som är skit läckra!







Den såkallade Bandeau bikinin (Från http://www.nelly.se/ och http://www.victoriassecret.com/)

Om man har kroppen till det så tycker jag helt klart att man ska slänga på sig en baddräkt, det finns så snygga designs på baddräkter just nu. Det ska vara öppen rygg, väldigt sensuellt.

Dessa har jag hämtat från www.ellos.se och www.nelly.se väldigt bra sajter om man inte vill gå in i affären och ställa sig och prova eller om man helt enkelt vill ha något annorlunda som ingen annan har.



Hoppas nu att ni har en idé om hur ni ska klä er i sommar på stranden! Det har jag :)

// Eva

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnygga! En sådan baddräkt som den grön och blå blommiga i mitten det hade jag fast en röd för så där 30-35 år sedan. Man ser verkligen hur modet går igen. Fräscht! Kanske om jag motionscyklar imorgon och nästa och nästa och nästa...

Gabriella sa...

Den gula bikinin vart kan man hitta den? eller en liknande ifall du vet skulle jag bli riktigt riktigt glad!

Anonym sa...

Hej Gabriella, eftersom det var något år sedan nu så finns tyvärr inte den bikini längre, men modellen finns kvar på nelly.com så håll koll på om de kanske dyker upp en liknande nu när de tar upp badkläderna inför sommaren

Unknown sa...

Banyak diantara kita yang mungkin sudah tahu bahwa penyakit ini memalukan dan bisa membuat penderitanya menjadi frustasi Penderita kadang merasa enggan melakukan pemeriksaan karena Mereka dapat muncul secara sendiri-sendiri atau berkelompok. Pada pria, kutil kelamin biasanya muncul di penis atau di bawah kulup. Kutil kelamin juga dapat muncul di dalam uretra, biasanya hanya pada meatus uretra (pembukaan uretra di kepala penis). Pada wanita, kutil kelamin terlihat pada vagina, labia atau uretra. Baik pada pria maupun wanita, kutil dapat muncul pada rektum dan daerah sekitarnya.

Unknown sa...


Banyak diantara kita yang mungkin sudah tahu bahwa penyakit ini memalukan dan bisa membuat penderitanya menjadi frustasi Penderita kadang merasa enggan melakukan pemeriksaan karena Mereka dapat muncul secara sendiri-sendiri atau berkelompok. kutil dapat muncul pada rektum dan daerah sekitarnya.membayangkan dokter yang akan melihat organ kelaminya Tapi ingatlah bahwa faktor malu itu yang bisa menjadikankan penyakit anda ini semakin lebih serius. Misalnya dengan munculnya rasa gatal-gatal pada daerah yang terinfeksi.

free hit counter
hit counter
 
Shopping och Mode Blogg-Topplista